Порядок вирішення спорів з питань газопостачання

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Процедура досудового врегулювання спорів

У разі виникнення спору з питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу, зокрема незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ, проведення звіряння оплат за газ чи іншої діяльності ТОВ «Дніпропетровськ-газзбут», Ви можете звернутись до Call-центру з обслуговування клієнтів товариства за телефоном: +38 (056) 79 40 304 або безпосередньо до ТОВ «Дніпропетровськ-газзбут» за адресою: м. Дніпро, вул. Поля, буд.2, літ. А-2

Графік роботи:
Понеділок – четвер з 8.00 до 17.00,
п`ятниця – з 8.00 до 15.45.
Обідня перерва – з 12.00 до 12.45.

Електронна адреса: dp.contact@gaszbut.in.ua

Особа, відповідальна за розв’язання спорів:
Директор ТОВ «Дніпропетровськ-газзбут» Кузьменко Юлія Ігорівна